2022 жылдың 5 сәуірінде «Тамақтандыруды ұйымдастыру» мамандығы бойынша құзыреттілік орталығының жұмыс жоспарына сәйкес «Теориялық және өндірістік оқыту сабақтарында оқытудың заманауи әдістері мен IT-технологияларын енгізу» тақырыбында облыстық вебинар өтті. Мақсатты аудитория: арнайы пәндер оқытушылары, 10130300 «Тамақтандыруды ұйымдастыру» мамандығы бойынша өндірістік оқыту шеберлері.
Вебинарды өткізгендер:
1) Зуев А.В. | Өндірістік оқыту шебері | «Boppps жоспарының құрылымымен CLIL әдістемесі».
CLIL - іс жүзінде студенттерге өздері үшін ана тілі болып табылмайтын тілде пәнді оқытуды білдіреді. Зерттеу тақырыбы кез-келген нәрсе болуы мүмкін.
CLIL әдістемесін жоспарлау кезінде 4С ескеріледі:
- CONTENT (Мазмұны) – пән облысындағы білім, білік, дағдыны дамыту; мен не оқытамын? Студенттер нені үйренеді? Оқытудың мақсаттары қандай? Күтілетін нәтижелер қандай?
- COMMUNICATION (қарым-қатынас) - шет тілін оқуда немесе мемлекеттік тілде қолдану; тілді дамыту үшін қандай тілдік білім, арнайы сөздер немесе сөз тіркестері немесе активити қажет?
- COGNITION (таным) – танымдық және ойлау қабілеттерін дамыту; ойлауға, ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға арналған тапсырмаларға қандай түрткі болатын сұрақтар бар?
- CULTUR (Мәдениет) - өзін мәдениеттің, хабардарлықтың, тәрбиенің бір бөлігі ретінде көрсету. Өзін басқа мәдениеттерде табу, кәсіби тұлғаны мәдениаралық қабылдауды дамыту.
Сынықта CLIL әдістемесіне BOPPPS моделі бойынша сабақты жоспарлау қолданылады (сабақ жоспарының құрылымы):
- Bridging-in (көпірлерді бағыттау) - ынталандырады, назар аударады, сабақта не болатынына назар аударады;
- Objective, outcomes (тапсырма, оқу нәтижесі) – оқушыға сабақтың соңында не білу немесе білу керектігін түсіндіреді;
- Pre-assesment (алдын-ала бағалау) - Сабақта не біледі және қолдана алады;
- Participatory learning (белсенді оқыту) – сабақ тақырыбы бойынша оқыту іс-шарасы;
- Post assesment (пост-баға немесе қорытынды баға) – өзін-өзі бағалау, өзін-өзі талдау, нәтижеге қол жеткізілді ме;
- Summary (қорытындылау/нәтижесін шығару) – рефлексия, оқу циклын бекіту.
Вебинарда әріптестерге «Тамақтандыруды ұйымдастыру» мамандығы бойынша теориялық және практикалық оқыту сабақтарын жоспарлаудың бірнеше үлгілері ұсынылды.
2) Астаубаева Д.А. | Арнайы пәндер оқытушысы | «Сабақтарда білімді өзектендіру кезеңі үшін KAHOOT қосымшасын пайдалану».
Kahoot – викториналар өткізуге, тест тапсырмаларын және білім беру ойындарын жасауға арналған танымал оқыту платформасы. Осы платформаның көмегімен сіз сабақты жемісті және нәтижелі өткізе аласыз, жаңа материалды қайталау немесе жаңа материалды бекіту үшін тест тапсырмаларын жасай аласыз. Kahoot платформасының тегін және ақылы нұсқасы бар. Вебинарда мен тексеруге арналған тест сұрақтарын жасауға болатын тегін нұсқаны қолдану туралы айттым. Тесттерді студенттерге түрлі-түсті және танымдық түрде көрсетуге болады.
Ойын келесідей өтеді:
- Білім алушылар смартфонға Kahoot қосымшасын орнатады.
- Онда тіркеледі.
- Ойын басталған кезде пин-код енгізіледі.
- Смартфонның көмегімен ойында бір рет олар ұсынған жауап нұсқаларын ғана көрсетеді.
- Ойын соңында білім алушылар подиумда отшашу және қол шапалақпен 1-3 орынға бөлінеді.
Kahoot-топ немесе шағын топ құрамындағы жарыстарға да жарайды.
3) Несипбаева А.А. | Арнайы пәндер оқытушысы | «Арнайы пәндер сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану».
«Padlet» онлайн-тақтасы-сіз немесе кез келген адам өз қолтаңбасын қалдыра алатын, суретті тіркей алатын, файл немесе жарнама орналастыра алатын ең тиімді құралдардың бірі. Тақтаны белгілі бір тақырып бойынша материалдарды жалпы жинау үшін пайдалануға болады. Барлық ресурстар бір жерде жиналады және ешқашан жоғалмайды. Қызмет толығымен тегін, орыс тілінде және жасалған беттер мен қатысушы пайдаланушылар санына ешқандай шектеулер жоқ. Padlet сервисінің көмегімен сіз сабақ үшін барлық қажетті материалдарды бір жерде ұйымдастыра аласыз.
Вебинар барысында әріптестер өздерін қызықтырған сұрақтар қойып, осы платформаларға сілтемелер сұрады және оқыту платформаларына сілтемелерімен бөлісті, оқыту процесінде қандай әдістер мен IT-платформалар қолданылғаны туралы пікірлерімен бөлісті. Осы платформалар білім алушыларға оқу материалын толықтырудың заманауи әдістерін кеңінен қолдануға мүмкіндік беретіндіктен, заманауи және практикалық болып бөлінеді. Вебинар әдістемелік жағынан сауатты, алқалы, пікірталас түрінде өтті. Әрқайсысы өзі үшін әдістемелік қоржынды білім алушыларға олардың кәсіби қалыптасуы үшін оқу ақпаратын жеткізу үшін инновациялық идеялармен толықтырды.