2022 жылдың 21-28 қараша аралығында "Талдықорған сервис және технология колледжінде" жалпы білім беру пәндерінің апталығы өткізілді. Оған 1-2 курс білім алушылары мен колледж оқытушылары қатысты. Пән апталығы – оқушылардың оқу іс-әрекетін арттырудың бір түрі.
Жалпы білім беретін пәндер циклдік комиссиясының ашық апталығын өткізу – мұғалімдерге әріптестерімен тәжірибе алмасуға, жалпы білім беретін пәндер бойынша жинақталған материалдарды жүйелеуге, ынтымақтастықтың жаңа жолдарын табуға мүмкіндік береді.
Пән апталығының міндеттері:
- оқушыларды өзіндік шығармашылық қызметке тарту, оқытылатын оқу пәндеріне қызығушылығын арттыру;
- белгілі бір пәнді немесе білім беру саласын тереңдетіп оқуға ұмтылатын студенттерді анықтау;
- сыныптан тыс іс-шаралар мен ашық сабақтарды дайындау, ұйымдастыру және өткізу арқылы педагогтердің кәсіби шеберлігін жетілдіру.
Жалпы білім беру циклінің апталыңы әдістемелік комиссияның жұмыс жоспарына сәйкес жыл сайын өткізіледі.
21.02.2022 жылы С21ПМ тобының қатысуымен қазақстан тарихы пәнінен 1-санатты оқытушы А.Ж. Андабекова «XIX ғасырдағы қазақ ағартушыларының қоғамдық-саяси көзқарастары» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Өз сабағында оқытушы оқытудың ішінара - іздеу, түсіндіру-ынталандыру, нұсқаулық-практикалық әдістерін шебер меңгергендігін көрсетті. Мұғалім түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың ізденімпаздықтарын арттырды. Топ студенттері проблемалық жағдайларға дайын болды, мұғаліммен диалогқа белсене кірісті. Оқушылардың ойлау әрекетін жандандыру үшін сабақта келесі жұмыс режимдері қолданылды: «мұғалім — топ», «мұғалім — оқушы», «оқушы — топ» және келесі формалар жоспарланған: өздік, топтық, жеке және жұптық. Сабақты нәтижелі және сапалы өткізу үшін сызбалар, кестелер, мәтіндер дайындалды және мультимедиялық сүйемелдеу қолданылды. Студенттердің қабілеттерін ескере отырып, барлығына әр түрлі тапсырмалар беріліп, жұмыстарын атқарды.
21.02.2022 ж. – оқытушы Далабаева Г.Қ. C11ПM тобында физикадан «Тізбек бөлімі үшін Ом заңы. Өткізгіштердің аралас қосылуы» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ барысында мұғалім физика тілін (ауызша, символдық, графикалық) қалыптастыру және жетілдіру; қазіргі әлемде өмірге қажетті жеке тұлғаның сапасы (айқындық, ойдың дәлдігі, түйсігі); физикаға жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде қарау бойынша жұмыс жасады. Сабақтың мақсатына жету үшін мұғалім келесі әдістерді қолданды: жалпыланған-репродуктивті, индуктивті-репродуктивті. Қойылған мақсаттар мен міндеттер сабақтың әр кезеңінде көрініс тапты. Сабақтың барлық кезеңдерінің өзара байланысы байқалады (әр кезеңнен кейінгі қорытындылардың болуы), бұл әр кезеңнің және тұтас сабақтың тұтастығы мен толықтығын қамтамасыз етуге ықпал етті. Сабақтың нәтижесінде оқушылардың тақырып бойынша білімі мен дағдылары бекітілді. Үй тапсырмасы беріліп, оқушыларға оны орындау бойынша нұсқаулық ұсынылды.
22.02.2022 ж. – А.М.Жаканова математика пәнінің оқытушысы «Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Оқу сабағы әдістемелік талаптарға сай құрастырылған. Мұғалім сабақта проблемалық оқыту технологиясын қолданады. Проблемалық жағдайды тұжырымдай отырып, мұғалім студенттерге сабақтың міндеттерін өздері тұжырымдауға мүмкіндік беретін оқу қызметін жандандыру әдістерін қолданады. Сабақ жаңа материалды меңгеру түрінде өтті. Мұғалім оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолданады: проблемалық-ізденіс, сөздік-көрнекілік, АКТ қолдану; өзіндік жұмыс әдістерін пайдалану. Зерттелген материалды бекіту кезінде студенттердің өздері алған білімдерін өзара тексеру және өзін-өзі тексеру қолданылады. Мұғалім оқытуда оқушылардың дайындық деңгейін ескере отырып, сараланған тәсілді қолданады (кейбір оқушылар тапсырманы мұғаліммен бірге орындайды, кейбіреулері күрделіліктің бірнеше деңгейінде құрастырылған нұсқалар бойынша өз бетінше орындайды).
Бүкіл оқу-жаттығу сабағында студенттердің ерекшеліктерін, олардың дайындық деңгейін есепке алуға негізделген оқытудың студентке бағытталған тәсілі жүзеге асырылады. Оқушылардың қате әрекеттерін дер кезінде түзетіп, тапсырмаларды орындаудың дұрыс жолдарын ұсыну арқылы, мұғалім сабақ барысында жағымды эмоцияларды сақтай отырып, табысқа жету, ынтымақтастық жағдайларын жасайды.
23.02.2022 ж. – Орыс тілі мен әдебиеті оқытушысы Л.С.Бекова Анна Ахматова тақырыбында ашық сабақ өткізді. «Реквием» поэмасы сабақта тақырыпты игерудегі оқу процесі мақсаттан нәтижеге дейін жобаланғанын және бұл маңызды оң сәт екенін байқауға болады. Оқытушы ақпаратпен жұмыс істеудің тиімді әдістерін сенімді және сауатты қолданады; сабақта оқушылардың кезең-кезеңімен дербес оқу, зияткерлік-танымдық және рефлексивті іс-әрекеттері сәтті ұйымдастырылды; білім мен дағдыларды практикалық іс-әрекетте қолдану үшін жағдайлар қамтамасыз етілді. Оқытушы оқу материалын ондағы тәрбиелік, құндылық-мағыналық сипаттағы элементтердің; дамытушылық сипаттағы элементтердің; вариативтіліктің болуы тұрғысынан таңдай алады.
23.02.2022 ж. – А.Т.Сағадиева қазақ тілі пәніннің оқытушысы «С.Сейфуллин «Көкшетау поэмасы» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақтың құрылымы анық, сабақтың түрі мен мақсатына сәйкес келді. Әр кезеңде шағын тұжырымдар жасалды. Бір кезеңнен екінші кезеңге өту тегіс болды. Оқушылар оқытушымен бірге және өз бетінше жұмыс істеді. Оқушылар оқулықпен жұмыс істей алатындығын, тақтада жұмыс істей алатындығын көрсетті. Сабақ барысында белсенді болды. Олар нәтижелі жұмыс істей білетін, бақылау, көргендері бойынша қорытынды жасай білу, өз білімдерін талдай білу және жинақтай білу қабілеттерін көрсете алды. Сондай-ақ, балалар өзін-өзі бақылау дағдыларын көрсетті. Мұғалім валеологиялық көзқарасты ұстанады. Сабақта жақсы психологиялық климат байқалды.
25.02.2022 ж. – химия оқытушысы А.Ж. Каримбаева «Аминқышкылдардың құрамы мен қасиеттері» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Мазмұны мен формасы бойынша материалды ұсыну заманауи талаптарға сай келеді. Сабақтың басталуын ұйымдастыру оқушылардың жағымды көңіл-күйіне ықпал етті, сабақтың мақсаты қойылды. Негізгі кезеңге дайындық оқушыларды қызықтыра түсті. Бұл кезең тікелей серпінді, белсенді өтті; оқушылардың жауаптары мазмұнды болды; оқытушының тұжырымдары бір қорытындыдан екіншісіне түсінікті әрі қалыпты өтті.
Сабақта өткенді қайталауды да, бекітуді де құру қисынды болды: тест тапсырмалары топтамасы, нәтижесінде сұрақтарға жауаптар табылды.
Бүкіл жұмыс барысында мұғалімнің сабақтың әр кезеңінде әр оқушыға бағасын беруі маңызды. Әрбір кезеңге бөлінген уақыт орынды және дұрыс.
Топтық, фронтальды және жеке жұмыс түрлері және проблемалық сұрақтар қою және оларға жауап іздеу сияқты жұмыс әдістері қолданылды.
Жұмыстың формалары мен әдістері таңдалған әдістерге, зерттелетін материалға және оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру әдістеріне сәйкес келді. Сабақтың мақсаттары мен міндеттері орындалды.
Оқу материалының мазмұны ғылыми және практикалық бағытта ерекшеленді. Сабақ базалық талаптарға сай. Негізгі дидактикалық мақсатты жүзеге асыруға қол жеткізілді.
25.02.2022-ағылшын тілі оқытушылары А.Т.Ускембаева, А.А.Нуртазаева ағылшын тілі үйірмесінің жұмысы бойынша «Shakespeare and his century» тақырыбында шығармашылық есеп өткізді. Бұл іс-шараның мақсаты оқушылардың ой-өрісін кеңейту және шет тілі мен елтану ғылымына деген қызығушылығын арттыру болды. Оқушылардың жұмыстары, презентация сияқты, мұғалім мен студенттерге ағылшын тіліндегі сыныптан тыс жұмыстарда мүмкіндіктер ашады, өйткені олар бағдарламалық материалдан асып, «В.Шекспир» тақырыбындағы білімдерін тереңдетуге көмектеседі. Бұл ұлы ағылшын драматургі, жарқын комедиялардың, трагедиялардың, лирикалық-философиялық сонеттердің авторы шығармашылығына тереңірек енуге мүмкіндік береді. Іс-шараны дайындау кезінде оқушылардың жас әлеуетіне сәйкес келетін және олардың үлкен қызығушылығын тудыратын шығармалар ғана таңдалды.
Пікірлер
Айгерим
14 Нау 2022Сәлеметсіздерме! Құрметт ұстаздар "Жалпы пәндердің" апталығы жақсы, қызықты өтті! Жарайсыздар!